Extra reisverslag, beantwoording alle reacties - Reisverslag uit Bozen, Italië van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu Extra reisverslag, beantwoording alle reacties - Reisverslag uit Bozen, Italië van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu

Extra reisverslag, beantwoording alle reacties

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 Augustus 2019 | Italië, Bozen

Lieve kijkbuiskindertjes,

Zoals in het dag verslag van dag 4 aangekondigd onderstaand een antwoord op alle gestelde vragen in de ontvangen reacties. Ga ze per dag beantwoorden:

Dag 1
Rene: geen bietjes bij het eten? Neen, maar deze hebben we de afgelopen dagen genoeg gezien!

Dag 2
Karin en Rene vragen zich af of we niet te snel fietsen? De afstanden vallen reuze mee, grootste deel van de etappes rijden we naar beneden en hoeven we amper te trappen. Op de vlakke stukken rijden we zo langzaam dat we a) door iedereen ingehaald worden en b) als we nog langzamer fietsen we waarschijnlijk omvallen!

Yvonne en Andries vragen zich af of we voldoende pauzes nemen op een bankje? Dit advies hebben we direct de volgende dag opgevolgd (bewijs per foto naar hun toegestuurd)!

Dag 3
Arina vraagt of onze edele delen het allemaal nog aankunnen? Impertinente vraag natuurlijk, maar het eerlijke antwoord is dat we tot op heden geen last hebben. Wel is het zaak voldoende regelmatig even uit het zadel te gaan om tot verlichting te komen!

Karin vraagt zich af of we niet beter kunnen gaan steppen gezien de vroege aankomsten elke dag? Is een idee, maar we proberen het nu te rekken door verkeerde routes te nemen c.q. bordjes te missen waardoor de afstanden en tijd toenemen!

Rene geeft aan zeer onder de indruk te zijn van onze enorme prestaties (vast niet cynisch bedoeld!) en geeft het advies om de hongerklop te voorkomen! Maak u geen zorgen, we verzorgen de innerlijke mens op zowel nat (bier) en droog (voedsel) gebied meer dan voldoende.

Dag 4 (eerste reactie al binnen)
Arina vind het jammer dat we dagelijks zo vroeg op moeten. Is voor ons geen probleem, dagelijks zijn we al rond 07.00 uur wakker. Moet ook wel, want we hebben tijd nodig om ons tonnetje rond te eten bij de zeer uitgebreide ontbijtjes tot op heden! Nemen zoveel in dat we eigenlijk geen lunch meer nodig hebben.

Tot zover, laat de reacties maar komen!