Dag 1: van Hoofddorp naar Nauders in Oostenrijk - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu Dag 1: van Hoofddorp naar Nauders in Oostenrijk - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu

Dag 1: van Hoofddorp naar Nauders in Oostenrijk

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 Augustus 2019 | Oostenrijk, Nauders

Eindelijk, de dag waar we met veel ongeduld naar uitkeken is aangebroken! Zoveel zin in deze vakantie dat we zelfs dik voor het aflopen van de wekker al naast het bed staan. Lekker ontbijtje er in en vervolgens om 05:30 uur motortje starten en op pad!

De reis zelf verloopt eigenlijk heel soepel en voortvarend. We maken snel kilometers op rustige snelwegen met weinig werkzaamheden aan de weg en bij goed weer. Enkel op het tweede stuk klein beetje file en een regenbuitje, maar de surprise qua oponthoud zit hem op het stuk snelweg tussen Stuttgart en Ulm/München (tip van ons indien je nog op vakantie moet, NIET deze snelweg nemen!).

Het stuk na Ulm (richting Memmingen/Fussen) waarbij je naar de Alpen toe rijd is echter zeer mooi en op tijd arriveren we uiteindelijk in Nauders bij Gasthof Martha.

De kamer is netjes, de informatieset vanuit de ANWB zeer volledig en compleet en de gehuurde fietsen stonden bij het uitleenpunt al op ons te wachten. Tot zo ver niets te klagen en alles naar wens. Het "gratis" avonddiner a.g.v. langdurig lidmaatschap van de ANWB was echter niet om over naar huis te schrijven, maar honger maakt rauwe bonen zoet!

Morgen eerste fietsdag, zijn heel beniewd hoe het ons gaat bevallen. Morgenavond kunt u onze ervaringen nalezen!

• 14 Augustus 2019 - 17:45

Rene:

Geen bietjes salade?

• 15 Augustus 2019 - 04:36

Arina:

En geen duiveneieren te bekennen